Behandelingen

U kunt bij Chiropractie Bennekom terecht voor de behandeling van diverse chronische pijnklachten. Als u last heeft van migraine of spanningshoofdpijn dan kunnen we u behandelen. Ook voor nekklachten en rugpijn beschikken we over gerichte behandelingen om u snel en doeltreffend van de pijn af te helpen.

Chiropractor behandeling in Bennekom

Wanneer u voor een langere periode pijn hebt rondom gewrichten, spieren of zenuwen is het verstandig om dit te laten behandelen. Een chiropractor herstelt en optimaliseert het zenuwstelsel en de werking van gewrichten en spieren. Hierdoor kunt u uw dagelijkse bezigheden weer herpakken.

De pijn die wordt veroorzaakt in uw lichaam komt door verkrampte spieren die vervolgens prikkels doorsturen naar de hersenen. Door de kramp uit deze spieren weg te nemen wordt de pijn ook verminderd. Veel van de spieren liggen oppervlakkig, maar er zijn ook dieperliggende spieren die moeilijker te bereiken zijn. Om deze spieren toch te bereiken maken we gebruik van een snelle stretch, ook wel kraken genoemd. Op deze manier wordt u van uw pijn verlost en kan het ‘normale’ leven weer doorgaan.

Een afspraak maken bij een chiropractor in de regio Bennekom

Indien u een afspraak wilt maken voor een behandeling van een chiropractor in Bennekom verwijzen wij u naar onze contactpagina of maak direct een afspraak via de knop. Het proces bestaat uit onderzoek, de behandeling(en) en nazorg voorzien door een van onze professionals.

Mocht u verhinderd zijn of de afspraak willen annuleren verzoeken wij u dit ons minimaal 2 werkdagen van te voren telefonisch te informeren.